//define define('POSTEDBY','Autor'); define('IRUZKIN0','Aipamenik ez'); define('IRUZKIN1','1 aipamena'); define('IRUZKIN2','% aipamenak'); define('IRUZKINITXITA','Itxitako aipamenak'); // kabezera-menu nagusia define('5URTE','5 urte'); define('HIZKUNTZAK','Hizkuntzak'); define('HASIERA','Hasiera'); define('ALBISTEGIAK','Albistegiak'); define('PROGRAMAZIOA','Programazioa'); define('NORGARA','Nor gara'); define('IRRATIAZUZENEAN', 'Zuzenean'); define('DESKARGATU','Deskargatu'); define('STREAMINGFITXATEGIA','Streaming'); define('BILAKETAK','Bilaketak'); define('ZUREAHOTSA','Zure ahotsa'); define('ZUZENEANIKO','zuze_iko.gif'); define('BAXUA','Kalitate baxua'); define('ERDIKOA','Ertaina'); define('STREAMA','Ona'); define('KALITATEBAXUA','Kalitate baxua asdf as f'); // post-a define('IDATZIA','Idazlea:'); define('NONIDATZIA','Kategoria:'); // albistegiak define('ALBISTEGIAK','Albistegiak'); define('INFORMAZIOEGUNERATUA','Informazio eguneratua'); define('ALBISTEGINAGUSIA','Albistegi nagusia'); define('HURRENGOA','Hurrengoa'); // eskubiko zutabea define('GEHIAGO','Gehiago'); define('GAURI7','Gaur aipagarriena'); define('BIHARI7','Bihar Infozazpin'); define('SAIOAK','Saioak'); // oina define('AZKENARTIKULOAK','Azken audioak'); define('LOTURAK','Loturak'); define('HARREMANAK','Harremanetarako'); define('ARTIKULOIRAKURRIENAK','Artikulo irakurrienak'); define('INFO7LELOA','Entzuteaz gain egiten den irratia'); define('FOOTERTESTUA','Infozazpik ateak irekita ditu irratia egiten eta programazioa lantzen parte hartu nahi duen herritar ororentzat. Saio berriak proposatu, kolaboratzaile nahiz esatari gisa aritu, edo dena delako ekarpena egin nahi badiguzu, jarri gurekin harremanetan'); // playerra define('HIDEPLAYER','Playerra ezkutatu'); define('PLAYPOPUP','Leihoan erreproduzitu'); define('DOWNLOAD','Deskargatu'); // bilaketak define('BILAKETAEMAITZAK','Bilaketen emaitzak'); // podcast define('PODCASTGUZTIAK','Podcast guztiak'); // formularioa define('DATUAK','Datuak'); define('IZENA','Izena'); define('HELBIDEA','Helbidea'); define('HERRIA','Herria'); define('EPOSTA','Eposta'); define('NORTASUNAGIRIA','Nortasun agiria - EHNA'); define('ABIZENA','Abizena'); define('POSTAKODEA','Postakodea'); define('HERRIALDEA','Herrialdea'); define('TELEFONOA','Telefonoa'); define('KONTUDATUAK','Kontuaren datuak'); define('IBANKODEA','IBAN kodea'); define('KONTUZENBAKIA','Kontuaren zenbakia'); define('HILABETEKO7','7,48 euro'); define('HILABETEKO15','15 euro'); define('MAIZTASUNAH','Ordainketa modua: Hilero'); define('MAIZTASUNAS','Ordainketa modua: Seihilero'); define('MAIZTASUNAU','Ordainketa modua: Urtero'); define('DERRIGORREZKODATUAK','Derrigorrezko datuak'); define('EUROHILABETEAN','7,83 euro hilabetean'); define('EUROSEIHILABETEAN','46,98 euro sei hilabetean'); define('EUROURTEBETEAN','93,96 euro urtebetean'); define('BESTEKOPURUBAT','Beste kopuru bat aukeratu:'); define('HARPIDETZAK','Harpidetza'); define('SEGUR','Segurtasun kodea'); define('BAIMENA','Baldintzak onartzen ditut'); ?> $page=$_GET['page_id']; ?> $sekzioa = $_GET['sekzioa']; ?>
En fechas recientes hemos visto publicadas diversas estadísticas con los datos sobre la juventud y la igualdad. Datos, ciertamente preocupantes, pero ¿son ellos los responsables? ¿Qué modelos igualitarios tienen nuestras/os adolescentes? ¿Qué les estamos transmitiendo y cómo? ¿Qué trabajo hemos hecho las generaciones adultas en este tema? Los hombres, sinceramente, creo que nada o muy poco. Pero las chicas tienen algo: tienen mujeres que, por su trayectoria y dimensión social, les pueden servir de referentes, tienen recursos públicos dirigidos a la mujer, tienen libros, suelen tener profesoras que transmiten los valores de la igualdad y no discriminación en el centro, tienen asociaciones de mujeres, etc. Pero… ¿qué tienen los chicos? ¿Qué tiene un chico de 15 ó 16 años, perteneciente al grupo (minoritario) de varones que no acepta el modelo tradicional machista? Así es como empieza Txema Olleta este Talaiatik dedicado a la igualdad.
Eka 02
2015ko ekainaren 2an bidalia, 18:23. Kategoria;Jendartea. Harpidetu posta honen erantzunak RSS 2.0 jarioan jaso ahal izateko.
Erantzun bat publikatu